EEN PROFESSIONELE BEURSSTAND OF PRESENTATIEWAND SAMENSTELLEN
Eenvoudig op te bouwen
Beelden zeggen altijd meer dan 1000 woorden. Daarom hebben we in samenwerking met het Werkspoorkathedraal, sizigy.nl en Portabote.nl een demonstratiefilmpje gemaakt waarin we de beursstand van Portabote opbouwen. In deze korte film worden alle elementen van de beursstand opgebouwd tot een volledig operationele beursstand. Uit ervaring weten we dat onze beursstands binnen drie kwartier volledig staat.
…Mooie duidelijke Youtube video hebben jullie gemaakt. Ik word er wel hebberig van als ik dat zo zie.
Een beursstand zelf meenemen naar een locatie? geen probleem..
Onze beursstands neem je eenvoudig mee. Elk element zit in een stevige tas. En elk element is voorzien van een opbouwhandleiding. Vaak is er nog voldoende ruimte in de tas om ook de accessoires op te bergen. We durven te stellen dat elke beursstand in ons assortiment met 1 personenauto mee te nemen is. Dat maakt deelname aan een evenement super eenvoudig. Hup in de auto, opzetten binnen 45 minuten en je bent klaar voor het publiek.
HOE BEPAAL JE EEN GOEDE PLEK VOOR JE BEURSSTAND
Je wilt je bedrijf inschrijven voor een beursdeelname en zoekt op de plattegrond naar een goede plek voor je stand.
Maar wat is een goede plek?
Hiernaast enkele tips:
Nog meer tips vind je in de checklist beursdeelname:
- Voorbereiden op beursdeelname
- De boodschap
- Op de beursvloer
- Leads
Meer open zijdes = meer zichtlijnen. Een eiland (4 open zijdes) of kopstand (3 open zijdes) is opener en daardoor beter zichtbaar dan een stand op een hoek (2 open zijdes) of rij (1 open zijde).
Een hoek- of rijstand kan een goede optie zijn, maar dan moet je wel eerst checken of die plek ‘in de loop’ ligt. Vraag de beursorganisatie naar de routing en verwachte looprichting. Waar zijn de in-, uit- en doorgang(en) en wat zijn de hoofdgangpaden?
Check of er publiekstrekkers in de buurt zijn, zoals seminars, innovatiepleinen, demonstraties of cateringpleinen. Of heb je buren met veel bezoekers waarvan je zou kunnen profiteren?
Kijk waar je directe concurrenten staan. Bepaal of je wel of niet in de buurt wilt staan. Beursorganisatoren plaatsen branchegenoten (concurrenten) namelijk vaak bij elkaar om bezoekers een compleet aanbod te geven.